17 sie 2012

Wielka prośba ♥

Mam do Was przeogromną prośbę... Teraz raczej każdy ma Facebook'a no nie ? Więc bardzo fajnie się składa. Startuje w konkursie... można wygrać bransoletkę ;D Nigdy nic nie wygrałam a bardzo bym chciała liczy się największa ilość głosów przy komentarzu potrzebuje sporo lajków... by wygrać... A więc pomożecie ? ♥♥♥ Mój komentarz jest pierwszy Napisałam go z fanpage "Cześć Przystojniaku kocham Cię. Jak masz na imie ?" Stronkę też możecie polubić ;) Więc lajkujcie mój komentarz z czego się da... Macie fanpage fikcyjne konta swoje konta proszeee Was lajkujcie !!! Jeśli wygram wstawie zdjęcie tej bransoletki na bloga :) Pamiętajcie mój komentarz jest na samej górze ♥ a tu macie link : do konkursu     liczę na Was ♥

1 komentarz:

  1. jak bede miala dostep do fejsa to lajkne :-* pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń