15 sie 2012

Darmowe kosmetyki :)

Widzę że ktoś jeszcze wchodzi na tego bloga :O Jestem po prostu w szoku o.O  Dzisiaj nie będzie opisów, tak jak od dłuższego czasu no ale potem może to na drobie :) Dzisiaj chce Wam zareklamować świetną stronkę. Gdy się na niej zarejestrujecie i uzu.... Nie nie nie od początku... ;)
Więc wchodzicie w link który Wam podam Rejestrujecie się uzupełniacie profil wtedy macie już 20 Starsów potem wysyłacie koleżankom znajomym itd by się rejestrowali za każdą osobę masz 5 punktów gdy uzbierasz 100 masz nagrodę. ;) A nagrodą jest.... DUM DUM DUM DUUUUM darmowa paczka z kosmetykami do przetestowania kompletnie nic za nią nie płacisz zazwyczaj w  pudełeczku jest ok 5 kosmetyków pełnowymiarowych ale zdarzają się wyjątki :) I co miesiąc po uzbieraniu punkcików kurier przynosi Ci pudełko pod same dzwi :) hahahaha ^^ Fajna sprawa no nie ? :D Na górze macie przykład takiego pudełeczka ;) A tu macie link :)  klik

6 komentarzy:

  1. fajnie , fajnie zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. O.o Super blog! <3 Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw kosmetyków :) zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog;-) dzieki za komentarz ;-) jestem na tej stronce ale mam za malo starsow. dzis wieczorem bedzie post xx :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ! ;**
    ps. obserwujemy ? ja zaczne <3

    OdpowiedzUsuń