8 mar 2012

Czeeeeść Misie pysie ♥ Mam do was przeogromna prośbę ! xD Polubicie tę oto stronę ? KLIK
_____________________________

przyjaciel- nie ważne w jakim gównie się znajdujesz zawsze Cię z niego wyciągnie.

Najbardziej zniszczyli mnie Ci, którzy powinni być podporą.

                                                                             znasz moje imię,
                                                                        nie moją historie .
kiedy Ciebie nie ma, to i mnie nie ma

Niesiemy prawdę jakakolwiek by nie była. Ale spoko będę krył Cie, jeśli mówisz że masz przypał.


                               to już wiesz jak jest stracić wszystko.

nie ma to jak 21, ciemno na dworze, zimno jak cholera i taka sobie ja, biegnąca w koturnach drogą do domu.

chodź, pokażę Tobie świat jaki pokochałbyś!

lepiej mieć nadzieję, niż siedzieć i nic nie mieć.. !

Z wiatrem będzie mu posyłać pocałunki, wierząc, że wiatr muśnie jego twarz i szepnie mu do ucha, że ona ciągle żyje i czeka..
Kocham jak się uśmiechasz ;*

fakt , jesteś dla mnie jak kokaina ..

ona lubi usiąść na swoim parapecie, wsadzić słuchawki w uszy i myśleć o Nim..
to takie banalne , kochać czyjeś oczy ...






Są sprawy z którymi nie należy walczyć. Miłość jest jedną z nich.

"C*huj z tym" jako wyraz całkowitej rezygnacji.

Piekło boi się, że nim zawładnę.

Odszedł, bo mu tym nie przeszkodziłam.

Mówisz "kocham", niech to nie brzmi, jak bajka.



Oto jest miłość. Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem, a okazuje się, że czekali na siebie całe życie.
jak moje serce ma normalnie funkcjonować, iść dalej, zapomnieć, jeżeli Ty nadal trzymasz jego jedną cząstkę i jeśli tylko o Tobie zapomnę, ściskasz ją, bawisz się z wrednym uśmiechem aby o sobie przypomnieć?

Klin trzeba klinem zaleczyć, a miłość miłością.

Potargany przez czas i przez miejsce, Spoza brudnych szyb paskudny jest świat.

Boyfriend, girlfriend, friend . Jakoś dziwnie te wszystkie słowa kończą sie na end.



Głośno krzyczysz, lecz nikt Cię nie słyszy balans emocji pośród głębokiej ciszy.

i don't care.

To ty wlaśnie ty obdarowalas moje życie tym co potrzebuje.



Mężczyzny nie można zmienić, to znaczy można zmienić mężczyznę, ale to niczego nie zmienia.

Penisa w śmietniku nie znalazłeś, więc nie wpychaj go byle gdzie, do byle czego

przytulanie ukochanej osoby daje siłę bez dopalaczy, uspokaja bardziej niż papieros.

ciekawe jak mnie wspominasz.

kiedyś może zrozumiesz jak trudno jest wstać, walczyć od nowa

jesteśmy młodzi i naiwni.

Wszystkie moje uzależnienia zaczynają się od Ciebie

Whisper me all your secrets.

Jeśli zbyt mocno trzymam się przeszłości, przyszłość może nigdy nie nadejść.

To miała być perfekcyjna miłość , a nie tandetny flirt






ostatnie nasze spotkanie polegało na skończeniu wszystkiego co nas łączyło.

2 komentarze: