26 lut 2012

lepiej nie mieć nic , niż mieć coś na niby .

między wami nie ma miłości.

Nauczyłam się już pić kawę bez mleka, herbatę bez cukru. Może najwyższa pora nauczyć się żyć bez Ciebie?





Nie kochaj tego, co cie kochać nie będzie.

A uśmiech przez łzy oznacza nawet więcej niż miłość.

Odszedł. Tak bez żadnego wyjaśnienia. Bez żadnego żegnaj. bez żadnego spi.er.da.laj .









`a teraz spójrz mi w oczy i powiedz, że nigdy nic do mnie nie czułeś. no dajesz..

przez chwilę myślałam , że będziesz moim szczęściem ..

A On ? On wróci, pamiętaj, że wielkiej miłości nie da się zakopać, on zawsze wróci.. "




pojawiasz się , znikasz , magia , k.u..r. w.a , magia .

Nie chcę prezentów, głupiego `kc` w opisie... Chcę czuć, że ci zależy.

słowa kieruj z serca, a nie z google ♥

Zrobię sobie kiedyś zdjęcie z Bogiem. Udowodnię Ci, jak mało jeszcze wiesz..

"Słuchaj po prostu głosu swego serca. Ono wie wszystko."










jak śpiewać to tylko pod prysznicem. jak tańczyć to tylko w kałużach po deszczu. jak kochać to tylko Jego.

często mam wrażenie , że na klawiaturze powinnam mieć przycisk z napisem 'sp.ierd.alaj' , by nie marnować zbyt dużo czasu na odpisywanie niektórym osobom.

i codziennie budzę się z nowym problemem,z nowym spojrzeniem na świat i z nowym planem na zdobycie ciebie.

Chciałbyś nie raz cofnąć się wstecz, By cały kwas poszedł stąd precz, W życiu byś zmienił nie jedno, czy aby na pewno?

A bez Ciebie życie nie ma najmniejszego sensu !


kupiła jabłkowo-miętowego tymbarka .
gdy Go otworzyła , On podszedł i powiedział: daj przeczytać co jest napisane .
nie patrząc co jest na kapslu dała mu Go z rumieńcem na policzkach .
przeczytał , spojrzał na Nią , pocałował i odszedł wręczając Jej kapsel .


 
trzymałam go mocno za rękę nie mogąc się od niego oderwać. - leć kochanie, bo ci ucieknie! - poganiał mnie widząc stojący na przystanku autobus. - szybko, jeszcze jeden. - dociągałam go do siebie łapczywie sięgając ust. - leć wariatko. - śmiejąc się pocałował mnie ostatni raz. wbiegłam do autobusu ledwo przeciskając się przez zamykające się już drzwi. kilkoro ludzi śmiało się radośnie komentując:- jacy zakochani. - kierowca także rozbawiony tą całą sytuacją zapytał: - co, ukochany nie chciał puścić ? - nie zdążyłam usiąść a już poczułam wibrujący w kieszeni telefon. dzwonił. - wysiadaj na najbliższym przystanki głupku , mam twoją kurtkę . - słysząc śmiechy ludzi wybiegłam gnając w jego stronę. wychylił się zza rogu łapiąc mnie i znów łącząc nasze usta. trzymając swoją kurtkę już w dłoniach zdążyłam mu wyszeptać zmachanym głosem: - zawsze chciałam tak do ciebie biec.- ale żeby się całować , a nie wziąć kurtkę. - powiedział rozbawionym tonem a ja nastawiłam usta . - milcz głupku , całuj.

Pochyliła głowę i przycisnęła usta do jego ucha. - Mój - szepnęła. - To jedno krótkie słowo wstrząsnęło nim aż do głębi duszy. Sięgnął po jej dłonie, odwrócił je wnętrzem do góry i na każdej z nich złożył pocałunek. - Moja - odszepnął... :*

 ___________________________________________________________

Heeeeej pysie co z wami ?  Co tak cienko idą wam te komentarze ? Dawać dawać :p ja czekam ♥

8 komentarzy:

  1. Dziękuję :) ładne opisy :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co się dowiedziałam to tylko przez internet ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pożyczam pierwszy opis ;>
    Blog naprawdę bardzo mi się podoba, każdy znajdzie coś dla siebie. Szablon też ładny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. na prawdę lubisz mojego bloga? :) JEST MI PRZE PRZE MIŁO,wow :O i zapraszam na nową notke, mam nadzieję że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No zaje blog ; ) . Wszedłby może ktoś na mojego ? mam o komentarzypisze od paru miechów i nic ; cc http://mojswiaatx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki ;)
    25 + 10 przesyłka, czyli 35zł
    IDOsk8 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie które opisy są czytane w moich myślach..
    świetnie sobie radzisz, oby tak daleej ! :*

    OdpowiedzUsuń